Travel Magazine
Gennaro Bilotta en Toni Arioti stellen Emozioni voor.
Emozioni is een nieuwe TO die zich uitsluitend op Italië focust en
sinds deze week operationeel is. Emozioni is gestructureerd rond
Gennaro Bilotta (agentschap Mundomania) en Toni Arioti die al zijn
hele loopbaan wijdt aan het toerisme in Italië. Deze nieuwkomer
stelt zichzelf voor als de ideale tussenschakel die uw klanten een
authentiek Italië, ver van de platgetreden paden, laat ontdekken.
Gennaro en Toni beloven uitzonderlijke vakantie-ervaringen die
lang
zullen blijven hangen.
Marktkennis
Emozioni behoort toe aan twee Italo-Belgen waarvan de ene helft
het Nederlands beheerst en de andere Franstalig is. Beiden zijn
verliefd op hun zuiderse vaderland. Ze zijn daarenboven goed
vertrouwd met de eigenheid van de Belgische toeristische markt. Op
basis van hun ervaringen stelden ze een toeristische brochure (132
blz.) samen die eind december van de persen rolt.Als
Italië-specialist stelt Emozioni zich exclusief ter beschikking van
de professionele reissector in België met programma's die op maat
van zowel de individuele vakantieganger als de groeps- en/of
familiereiziger geschreven zijn. Alle denkbare formules zijn
mogelijk: citytrips, korte verblijven, spa, rondleidingen,
autoverhuur, begeleide reizen, themareizen, wijn en gastronomie,
wellness, golf… Gennaro en Toni maken zich sterk dat ze
gepersonaliseerde, geanimeerde en gevarieerde reisprogramma's
kunnen uitwerken die de meest veeleisende klanten in een straal van
70 kilometer rond eender welke plaats in Italië met alle
bezienswaardigheden en verdoken schatten in contact brengt.
Emozioni onderschrijft een samenwerkingsverband met gerenommeerde
maatschappijen als de Orient-Express of Star Clippers om uw
cliënten extra emoties en ontdekkingsmogelijkheden van het
Italiaanse leven aan te bieden. Belgische bezoekers genieten
daardoor van een bijzondere meerwaarde op hun Italië-reis en dat
tegen een eerlijke verhouding tussen prijs en kwaliteit. Emozioni
hoedt er zich voor te gaan sjoemelen met de gangbare hotelprijzen.
Hun producten zijn de resultante van een jarenlange aanwezigheid in
de Italiaanse reissector, gepaard met de passie voor Italië en het
uitbouwen van een exclusief netwerk van leveranciers.